GRIZ KOCKE SA JAGODAMA BEZ PEČENJA

Ovaj kolač od griza i jagoda nedavno sam probala na poslu, kolegica ga je pravila i odmah svima podijelila recept. Na prvu mi se učinilo da je u pitanju neki biskvit sa kremom. Odlučila sam isprobati recept i zapravo sam se iznenadila, jer bio je iznad mojih očekivanja. Pa to nije bio obični biskvit već lagana i osvježavajuća podloga od griza, a griz obožavam u kolačima. Osjećaj je bio potpuno isti kao kada sam probala ove griz kocke!
Ovaj recept za kolač od griza objavila sam  na našem poznatom kulinarskom portalu Gastro.hr. Inače kolumna Gastro.hr je mjesto gdje zajedno sa drugim kolegama blogerima objavljujem recepte, pa pogledajte sigurno ćete pronaći nešto novo što će vam se svidjeti. Dok sam pripremala ovaj kolač od griza i jagoda moram priznati da sam u jednom trenutku zastala, jer nisam bila sigurna na koji način da pripremim tepsiju prije nego dodam griz da li masnoća ili masni papir? Odmah sam nazvala prijateljicu za savjet, rekla je da samo nakvasim tepsiju, fora. Možete pogledati u poskupku kako sam to riješila. Uglavnom, sezona je jagoda, ljudi navalite 🙂
SASTOJCI
  • SASTOJCI ZA GRIZ:
  • 1 l mlijeka
  • 200 gr griza
  • 140 gr šećera
  • 3 žlice kakaa
  • 140 gr čokolade
  • KREMA:
  • 2 pudinga od vanilije
  • 2 vanilin šećera
  • 500 ml mlijeka
  • 110 gr šećera
  • 400 ml vrhnja za šlag
  • 500 gr svježih jagoda
  • OSTALO:
  • šlag po želji

KOLAČ OD GRIZA I JAGODA

1. Mlijeko stavite kuhati.
2. Pomiješajte griz, šećer i kakao.
3. Kada mlijeko zavri ubacite pripremljeni griz i kuhajte na srednjoj vatri.
4. Sklonite sa vatre, dodajte iskidanu čokoladu i miješajte dok se ne istopi.
5. Tepsiju promjera 21 X 36 cm pokvasite sa vodom i nemojte brisati.
6. Odmah dodajte vrući griz i rasporedite ga po cijeloj tepsiji, tako neka se ohladi.
7. Dio mlijeka za kremu stavite kuhati.
8. Ostatak mlijeka pomiješajte sa pudingom, vanilin šećerom i šećerom.
9. Kada mlijeko ukuha dodajte pripremljeni puding i nastavite kuhati.
10. Sklonite s vatre, prekrijte prozirnom folijom i ostavite da se ohladi.
11. Posebno izradite vrhnje za šlag.
12. Ohlađeni puding malo izradite mikserom, a onda dodajte šlag, te sjedinite.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ODLIČNA ČOKOLADNA TORTA

MILKA TORTA

Kinder bueno torta bez pečenja kao čokoladni chesecake