Magične puslice

Sastojci

  • SMJESA
  • 3 kom bjelanaca
  • oko 200-250gr šećera
  • na vrh noza soli
  • Priprema

    1. 1.
      Bjelanca stavimo u dublji sud i dodamo im na vrh noza malo soli. Pocnemo mutiti mikserom.
    2. 2.
      Nakon 1-2min miksanja, dodamo secer i nastavimo mutiti.
    3. 3.
      Sad je do vas. Ako zelite da vam puslice ispadnu sto bolje, trebate ih mutiti “dok se ne unesvjestite” :). Naravno, ovo je sala, ali istina je da sto vise mutite, one ispadnu bolje.
    4. 4.
      Ja sam miksala oko 10-12min, ali preporucujem bar jos 5min. Nije na odmet.
    5. 5.
      Kad smjesa bude skroz cvrsta, prebaciti je u spricu i praviti puslice. Ja u tepsiju stavim papir za pecenje, jer je tako bolje.
    6. 6.
      Rernu upaliti na 100-110 stepeni i susiti puslice oko 2h. Ja sam ih susila 2h i 15min. i bile su…odlicne :)
    7. 7.
      Samim tim sto su nestale “u vidu magle”, dovoljan je znak kakve su…bile :)
    8. 8.
      Prijatno i sretno ! Pozz od mene :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ODLIČNA ČOKOLADNA TORTA

MILKA TORTA

Kinder bueno torta bez pečenja kao čokoladni chesecake